Selamat datang! Harap blog ini membantu pencarian anda. Sila datang lagi ya =)

Friday, June 26, 2009

Blok Demonstrasi Herba

Blok Demonstrasi Herba, Ayer Hitam terletak di dalam Pusat Pertanian Ayer Hitam. Jika anda datang ke sini dengan memandu kereta dari Johor Bahru, hanya kurang daripada satu jam diperlukan.

Sebanyak 22 jenis tanaman herba ditanam di ladang seluas 10 ekar ini. Antaranya adalah misai kucing, mahkota dewa, mulberi, pecah beling dan banyak lagi. Kesemua tanaman herba ini mempunyai nilai yang tinggi dalam industri farmaseutikal, nutraseutikal dan kosmetik.

Kami mengamalkan penanaman organik untuk memaksimumkan kualiti produk kami. Perkataan `Bio Natural Herbs' yang terdapat di laman web kami (menyerupai singkatan nama j-BNH) menggambarkan cara penanaman yang organik untuk menghasilkan herba yang sepenuhnya semulajadi-bebas bahan kimia.

Salah satu kemudahan yang terdapat di Blok Demonstrasi Herba ini ialah Pusat Informasi. Di sini, pengunjung akan memeperolehi maklumat tentang kebaikan herba yang ditanam di sini. Terdapat juga penjualan produk hiliran yang biasanya dijual ketika terdapat pameran atau lawatan di Blok Demonstrasi Herba ini.

Kami bersedia untuk menerima kunjungan anda. Hubungilah kami!

Tel: 07-241 1810 Fax: 07-241 1812 email: alijah.jbnhsb@gmail.com

1 comment:

  1. Baccarat - the most challenging way to win - Wor-ione
    The first-round card game that we all 바카라 사이트 know to win the game of Baccarat is the is to be หารายได้เสริม given the four of 제왕 카지노 the six hands, and then in that order, the first three

    ReplyDelete